Csepeli állás

Adminisztrátor állás

Irodai adminisztrátor

adminisztráció

Brilliance Kft.

A Brilliance Kft. irodai adminisztrátort keres. Feladatok: webáruházon beérkező megrendelések kezelése, megrendelések számlázása, csomagok feladása, megrendelőkkel való telefonos kapcsolattartás, egyeztetés a megrendelésekkel kapcsolatban raktárral/gyártással, egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése.

2022.10.03.

Adminisztrátor

adminisztráció

Csepeli telephelyű cég

Csepel Művek területén működő nyomda Munkaügyi területre Adminisztrátort keres.

2022.07.27.

Irodai adminisztrátor

adminisztráció

Csepeli telephelyű cég

Csepeli irodankba azonnali belepessel felveszunk irodai adminisztratort, műszaki előkészítőt.

2022.07.26.

Irodai adminisztrátor

adminisztráció

Csepeli telephelyű cég

Csepelen működő acélszerkezetek gyártásával foglalkozó cégünk azonnali felvétellel keres műszaki előkészítőt (árkalkulatort) és irodai adminisztrátor munkatársat.

2022.07.05.

Adminisztrációs munkatárs

adminisztráció

Hoppline Kft.

Rendelési asszisztens munkatársat keresünk

2022.07.05.

Irattáros

adminisztráció

Privdat

Irattári szolgáltatások nyújtásával foglalkozó kft.irattáros munkatársakat keres.

2022.04.11.

Laboratóriumi adminisztrátor

adminisztráció

Synlab Hungary Kft.

Minták átvétele Adatok rögzítése számítógépes betegnyilvántartó rendszerben, adminisztratív feladatok ellátása Minták előkészítése/vonalkódozása laboratóriumi vizsgálatok végzéséhez Leletek nyomtatása és kiadása Hibás adatok egyeztetése egészségügyi intézménnyel és pácienssel tel...

október 04.

French Speaking Customer Service Representative

adminisztráció

VELUX Magyarország Kft.

As Customer Service Representative, the employee needs to understand and meet the expectations of our online customers within the shortest possible timeframe in line with the strategic direction of the company’s related business unit. The main goal of the role is to increase sale...

tegnap 13:30

Belső értékesítési támogató

adminisztráció

Fabory Kft.

Kereskedelmi képviselők munkájának hatékony támogatása OEM és MRO vevők háttértámogatása Rendelések rögzítése és után-követése SAP rendszerben Bejövő ügyfélhívások kezelése, meglévő ügyfélkapcsolatok folyamatos fenntartása és javítása Árajánlatok készítése Adminisztratív feladato...

tegnap 13:40

Műszaki diszpécser

adminisztráció

Raw Facility Management Kft.

Telefonos és írásos bejelentések fogadása Hibabejelentések sürgősségi csoportokba besorolása, továbbítása az illetékes felé Hibaelhárítások felügyelete, dokumentálása és koordinálása Bejelentők felé visszajelzés biztosítása Időgazdálkodásra való fókuszálás Adatrögzítés Monitorozá...

ma 10:05

Ügyfélszolgálati munkatárs

adminisztráció

MEDIHELP INTERNATIONAL Kft.

Részmunkaidős foglalkoztatás, napi négy órában Kapcsolattartás magyarul vagy angolul beszélő ügyfelekkel telefonon és emailben Kárigények feldolgozása, az elbírálás eredményeinek továbbítása Ügyfélpanaszok kezelése Hatékony együttműködés a folyamathoz kapcsolódó egyéb szereplőkke...

október 03.

Ügyféltámogatás angolul  telefonon és csetes felületen keresztül. Beérkező hívások fogadása, az ügyfelek problémáinak professzionális kezelése. Az ügyfélproblémák rögzítése számítógépes rendszerben. A bonyolultabb hívások továbbítása a következő szint felé. A szükséges ismeretek...

október 03.

German Speaking Customer Service Representative

adminisztráció

VELUX Magyarország Kft.

As Customer Service Representative, the employee needs to understand and meet the expectations of our online customers within the shortest possible timeframe in line with the strategic direction of the company’s related business unit. The main goal of the role is to increase sale...

tegnap 14:25

Ügyfélszolgálati munkatárs

adminisztráció

Infinite-Red Kft.

Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek barátságos, professzionális kiszolgálása Az üzleti, és lakossági Ügyfelek igényeinek felmérése Termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása Ajánlott értékesítési módszerek és folyamatok használata Meglévő ügyfelek előfizetéseivel kapcsola...

október 03.

Menedzser asszisztens

adminisztráció

HS-Hitelstart Kft.

Meglévő hazai ügyfélkör kiszolgálása Írásbeli és szóbeli kérések teljesítése, vállalati adminisztrációs rendszer kezelése Új üzleti partnereinkkel való kapcsolattartás, valamint új partneri kapcsolatok kialakítása elsősorban német és lengyel területen...

október 03.

Customer Support Specialist

adminisztráció

Optimonk International Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Maintain customer satisfaction by delivering excellent customer service Answer customer questions and resolve issues via our support channels (tickets, phone, and chat) both in English and Hungarian Collaborate with Technical Support and product teams to resolve technical issues...

október 04.

Ügyfélszolgálati referens

adminisztráció

Notino s.r.o.

Kommunikáció a magyar ügyfelekkel telefonon és emailben, terméktanácsadás. Telefonos megrendelés felvétele, megrendelés állapotának nyomon követése, annak érdekében, hogy a csomag zökkenőmentesen kézbesítésre kerüljön az ügyfél mosolyáért.

október 04.

Projekt asszisztens

adminisztráció

B&G Generál Kft.

A kivitelezési projektekhez kapcsolódó munkafolyamatokban történő aktív közreműködés; Részvétel műszaki és pénzügyi feladatokban a projektvezetői útmutatás mentén; A kivitelezés során a kivitelezés folyamatainak előkészítésében való részvétel; A projekt operatív szervezési felada...

szeptember 30.

German / Swedish / French / Italian / Russian / Dutch Speaking Annotator

adminisztráció

Tech Mahindra Limited Magyarországi Fióktelepe

Should be able to identify the patterns & the meaning from the composition of words of the assigned language Able to identify similarities and differences between different intentions uttered on the Virtual Assistant Good communication skills, ability to identify gaps and suggest...

október 03.

Irodavezető

adminisztráció

Human Competence Hungary Kft.

Irodavezetés: az iroda működéséhez szükséges tárgyi feltételek biztosítása bejövő telefonok fogadása ügyfelek, tárgyaló partnerek fogadása (recepción) és ellátása, tárgyaló foglalások kézben tartása posta kezelése, iktatás, fénymásolás, szkennelés rendelések, beszerzések intézése...

október 03.

Projektkoordinátor

adminisztráció

Gordius Learning Zrt.

Aktív közreműködés az iroda napi szintű munkafolyamataiban Kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás külföldi és hazai partnerekkel az operatív igazgató irányítása szerint; Az iroda belső kommunikációs felületeinek és szervezeti projektmenedzsment eszközeinek kezelése Dokumentációk k...

szeptember 22.

Közvélemény kutatás

adminisztráció

Focus Work Kft.

Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Munkaidő: 12:00-20:00 Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező Havi 12-15 nap vállalása kötelező

szeptember 22.

Telefonos ügyfélszolgálatos - Diákmunka

adminisztráció

Miskolci Egyetem Iskolaszövetkezet

A fő feladat bejövő hívások kezelése, valamint adminisztrációs tevékenységek végzése Munkaidő: 07:00-21:00, választott napokon

szeptember 30.

Bejövő hívásfogadó (diákmunka - Home Office)

adminisztráció

MELÓ-DEPÓ 2000. Szövetkezet

A Telekomnál ebben a munkakörben kizárólag bejövő hívásfogadásról van szó. Az ügyfelek tájékoztatása a problémáik megoldása és azok adminisztrálása tartozik a feladataid közé. Kiemelkedő fizetés, jutalékok, kedvezményes díjcsomag és otthonról végezhető munkavégzést ajánlunk. Való...

szeptember 23.

Sales trainer with Hungarian and Romanian

adminisztráció

CCPORTER Sp. z o. o.

Joining us you will be responsible for: - Conducting sales, product and quality training dedicated to Call Centre consultants - Analysing and obtaining information on training needs and translating the results into training programmes and tools - Execution of...

szeptember 29.

Bolti Eladó

adminisztráció

Foot Locker Hungary Kft

A munkavállaló felelős a vásárlók aktív kiszolgálásáért, az értékesítési terv megvalósításáért és az üzlet tisztaságáért.

szeptember 30.

· Gyártás során keletkezett adatok összegyűjtése, rendszerezése · Adatrögzítés vállalatirányítási rendszerben · Gyártás során keletkezett adatok összegyűjtése, rendszerezése és elemzése · Heti, havi rendszerességgel adatok, összefoglalók frissítése · Kimutatások készítése Excelbe...

szeptember 19.

Francia Ügyféltámogató

adminisztráció

ENLOYD Kft.

Vállalati ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Napi szintű írásbeli és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel német nyelven, Reklamációk és eszkalációk kezelése, Dokumentáció bekérése és kezelése, Új ügyfelek felvétele, Számlák kezelése és havi elszámolások készítése, A vevőszolgál...

szeptember 30.

Feladatod lesz IT üzemeltetéshez kapcsolódó háttérfeladatok végzése: felhasználó jogosultság kezelés, felhő szolgáltatások adminisztrációja, IT nyilvántartások kezelése, kapcsolattartás szervizekkel, nagykereskedésekkel

szeptember 30.

Címfelkutató adminisztrátor

adminisztráció

ENLOYD Kft.

Belső és külső forrásból érkező Address Management (AM) feladatok kezelése Nem kézbesíthető küldemények kezelése Az AM Inboxba beérkező levelek feldolgozása Hibásan összevont duplikációk korrigálása, tisztítása Adósok aktuális címének keresése belső és külső forrásból Speciális a...

szeptember 30.

meglévő, kiemelt ügyfélkör telefonon történő felkeresése saját ügyfelek tájékoztatása, értékesítéstámogatás, szolgáltatás ajánlás a híváshoz tartozó precíz adminisztráció informatikai rendszerbe történő adatrögzítés tisztességes, meggyőző kommunikáció...

szeptember 28.

Operációs és adminisztrációs vezető

adminisztráció

Lipóti & Partners Kft.

Pénz -és munkaügy Rendszeres számlalevelek és stand adatok érkeztetése összeszedése Számlák rögzítése Napi forgalmi adatok rögzítése Heti elszámolások adminisztrálása Utalások előkészítése Béradatok előkészítése Fizetési előlegek, adókedvezmények,  letiltások adminisztrációja  ba...

október 03.

Help Desk Ügyfélszolgálati Munkatárs

adminisztráció

Vodafone Magyarország Zrt.

Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások, e-mail-ek, levelek és faxok udvarias, gyors és pontos megválaszolása Az otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás az alábbi témákban: Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Felmerü...

október 03.

Fulltime, havi 176 órás munkakör Telefonos, emailes és élő chat-es ügyfélszolgálat kezelése német nyelven A ROKSH bevásárló szolgáltatás és a weboldal használatához, segítség nyújtása vásárlóink részére Panaszkezelés (írott és szóbeli) és a vevőelégedettség biztosítása Vevői meg...

szeptember 26.

Finance assistant

adminisztráció

UNICEF Global Shared Services Centre

How can you make a difference? UNICEF is seeking to hire candidates for Finance Assistant roles at GS-4/GS-5 level in the Global Shared Services Centre in Budapest, Hungary to support the section on a temporary basis. These opportunities are perfect stepping stones to UNICEF and...

szeptember 26.

Ügyfélszolgálati specialista (egészségügyi terület)

adminisztráció

Europ Assistance Magyarország Kft.

Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...

tegnap 09:05

Telefonos kintlévőség kezelő (4 napos munkahét)

adminisztráció

CREDIT LINE GROUP Kft.

ügyfelek telefonon történő megkeresése részletfizetési megállapodások megbeszélése, nyomon követése

október 04.

Customer Case Specialist for Hungarian Market

adminisztráció

GymBeam s.r.o.

Respond to customer reviews; Assist with placement of orders, refunds, or exchanges; Checks and creates credit memos for B2B and B2C customers; Checks the status of orders and solves the issues of the orders; Provide accurate, valid and complete information by using the right met...

október 04.

Back Office munkatárs

adminisztráció

United Call Centers Kft.

back office feladatok ellátása ügyfelektől érkező írásos megkeresések megválaszolása társosztályok adminisztratív támogatása (e-mailek fogadása és megválaszolása, szerződések kezelése, nyilvántartások vezetése) adatbázisok kezelése, adminisztrációs feladatok ellátása alkalmanként...

október 04.

Szerviz munkafelvevő

adminisztráció

Petrányi-Autó Kft.

ügyfeleink részére szerviz szolgáltatásaink értékesítése szerviz ajánlatok készítése az eredményes értékesítésért javításra váró gépjárművek ügyintézésének adminisztratív kezelése javításhoz szükséges alkatrészek megrendelése, ellenőrzése munkafelvételi folyamathoz tartozó admini...

október 04.

Kintlévőség kezelő adminisztrátor

adminisztráció

ENLOYD Kft.

Írásbeli levelek átvizsgálás és kezelése, Bejövő hívások kezelése és kimenő hívások intézése, Különböző ügyek feldolgozás a web alapú rendszerben, Kintlévőség kezelése, lehetséges módszerek felajánlása, Az adatbázis karbantartása, Partnerekkel és társosztályokkal való kapcsolatta...

október 04.

Vevőszolgálati munkatárs szezonális munkára

adminisztráció

MODELL & HOBBY Kft.

Miből fog állni a napi munkád, ha a munkatársunk leszel?     Beérkező telefonok fogadása, kezelése     Kimenő telefonhívások indítása, kezelése     Rendelések átadása, pénzkezelés     Webshop megrendelések kezelése

október 01.

- A termeléshez kapcsolódó teljesítmény mutatószámok begyűjtése és rögzítése - Kimutatások készítése - Gyártási folyamatok megismerése - A termelés támogató mérnökség és a termelési csapat munkájának segítése

szeptember 23.

Accountable for coaching, leading performance and motivating team and recognition, also ensuring all team adhere to VOIS policies and prosedures Facilitate performance reviews using the “Performance Dialogue” Framework for team members by conducting 1 to 1s to conduct feedback ba...

szeptember 29.

Customer Service Representative with German

adminisztráció

Transcosmos Kft

Repairs calls and emails - Looking up repair status and questions about repairs for business that have sent watches in on behalf of consumers. Tracking, lost in post claims, explaining quotations, adding missing proof of purchase to the system , copy invoices and quotations Reque...

szeptember 29.

Customer Support Expert (L2)

adminisztráció

Profession Services

General setup/functionality questions Make changes to clients' phone setup Configure routers via CLI/GUI for VoIP optimization Troubleshooting related to UCC products (GTM, GTW, GTT, joinme, OV) Processing inquiries regarding the GTC phone system – Be on top of the more complex n...

szeptember 29.

Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját. Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamego...

szeptember 29.

Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...

szeptember 29.

Location: Hungary (remote) Hours to cover: Monday - Sunday, 15:00 - 03:00 (8hrs/day, 40hrs/week) Languages: English & Spanish (B2) As a Customer Service Representative, you will be primarily responsible for providing front line customer support, technical support and e-commerce a...

szeptember 29.

Irodavezető

adminisztráció

DUEX HUNGARY KFT.

bekapcsolódás a cég vérkeringésébe ügyvezető, kollégák munkájának támogatása, szerződések előkészítése, nyomon követése, számlázás, számlák, nyitott tételek kezelése, nyilvántartása, utalások rögzítése, iroda működésének teljes körű szervezése, adminisztrálása partnerekkel való k...

október 01.

A foodpanda Customer Service vagy Partner Service csapatának tagjaként a következők lesznek a feladataid: A foodpanda felhasználóinak és partnereinek (éttermek, boltok) tájékoztatása és felmerülő problémáik megoldása chaten, e-mailen, telefonon és a közösségi médiában, pozitív, n...

szeptember 30.

Recepciós

adminisztráció

Hair Shop Hungary Kft.

Üzlet nyitása és zárása Vendégek fogadása és fizettetése Napi feladatok koordinálása Számitógépes rendszerünk aktív, pontos használata Szalonba dolgozó kollégák irányítása Árú átvétel Cégünk hiteles szakmai képviselete

október 04.

A városvezetés továbbra is dolgozik azon, hogy elősegítse a csepeli munkavállalás lehetőségeinek bővülését.